Klachten procedure

Ten eerste geldt: .... indien u een klacht heeft, laat het ons dan weten. Alleen dan kunnen wij uw klacht verhelpen en ervan leren. U kunt met uw klacht in eerste instantie terecht bij uw contactpersoon binnen Cornic Webdesign, zodat deze er direct op kan reageren en samen met u een oplossing voor het probleem kan proberen te zoeken.


Mocht dit niet tot het gewenste resultaat leiden en u wilt uw klacht officieel indienen, dan kunt u uw klacht schriftelijk indienen ter attentie van Kees Vriend van Cornic Webdesign.

Heeft uw klacht betrekking op Kees Vriend zelf dan kunt u deze richten aan ICTWaarborg.

U dient in ieder geval de volgende zaken op te nemen in uw klacht:

a. uw naam en adres;

b. de datum;

c. een duidelijke omschrijving van de klacht.

Informeel begin
Wanneer er een klacht bij ons binnenkomt, wordt deze geregistreerd. Binnen een week ontvangt u een ontvangstbevestiging. Binnen een week wordt er gekeken of we met u een informele oplossing kunnen vinden voor het probleem. Mocht dit het geval zijn, dan zullen wij u een e-mail sturen om te bevestigen dat de klacht verholpen is. Als we niet tot een informele oplossing kunnen komen, wordt u uitgenodigd voor een overleg.

Wij gebruiken cookies om onze website functioneel goed te laten werken en uw ervaring te verbeteren bij het gebruik van onze website. Voor meer informatie over de cookies die wij gebruiken en hoe om ze te verwijderen zie ons Privacy verklaring.

Ik accepteer cookies